19-03-09

åååå jag lyssnar på  en av mina ABSOLUT bästa låtar nu!!!
Vi sjöng den på kören idag, visserligen bidrog kanske inte jag till vår vackra sång XD
Låten är av Jeff Buckley....gissa vilken låt??
Emilia har nog redan listat ut det..........Det är Hallelujah.
Den är bara såååå lungnande att lyssna på. Om det är någon som setrt shrek, så känner ni igen låten troligtvis.
Ska lägga upp videon senare.
Jag har så månag låtar jag gillar nu, som ex. Metro stations låt!!! Den blir man så glad av.

Vad som har hänt idag, är väl samma sak som alla torsdagar.
Jag tror inte något speciellt har hänt, men nu när kjell har kommit tillbaka till fysiken igen så fick vi reda på att vi ska ha prov torsdagen efter lovet.
Nu kan han ju ha lite genomgångar, så man fattar något. Men det är fortfarande en sak som jag har undrat över, som gäller konkav och konvexa linser. Men det är alldeles för komplicerat för att skriva här XD

Men vi får se vad som händer imorgon, tills dess ha det bäst!!
Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0