2 Mars..............tror jag :S

Hahaha min rubrik är bäst asso XD Men jag vet nt om det är 2 mars lr nt, men jag tror det iaf.
Idag, som ni redan vet hade vi prov.Och jag kan helt ärligt säga att jag har så jävla svårt att konsentrera mig på morgonen, min hjärna vaknar inte fören efter lunch.
Efteråt hade vi svenska och jag lämmnade in min deckare, det känns skönt att inte behövakänna prssen på att skriva hela tiden. Så en nu känns mitt hjärta lite lättare. ( oerhört poetisk jag är)
Efteråt var det SO, och vi fick ska göra ngt grupparbete typ. Men vi fick nåt slags åkerbruk och jag orkar inte läsa allt. De blandar in helt plötsligt.
Efter lunchen hade vi franska, och gissa om vi fick en "Devoir" till denna vecka?!!
Sista lektionen var Projekt, vilket alltid känns som en onödig lektion. 8.A fick läsa, men vi fick berätta sagor. Orättvist!!!
Sedan skulle atrid till Tandis, och jag gick hem för att sedan dra iväg på Badmintonn igen.

Nu för typ första gången är klockan inte över 9 när jag har en ledig stund, och det är så himmla skönt.
Har precis kollat på Vänner, och sedan tror jag att jag måste öva på musiken.
Vi hörs så länge, och ha det skönast.

Pussar och Kramar från Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0