2 Veckor kvar.....

Tänk bara, det är ENDAST 2 veckor kvar + nån dag.....Men veckorna går ju så snabbt att det kmr gå med ett Swish!!!
Men som alla vet att när lovet närmar sig, finns det alltid en bunt prov som kmr som en bonus. XD
Men skit samma, man får ta dagen som den kommer och inte föröka se frammåt hela tiden.

Idag har det varit en lång dag för mig, från halv 9 till klockan 5.
Det har inte hänt ngt speciellt direkt, men jag har funnit en ny, super bra vän! Börje.
Vi träffades på kören, och Emilia verkar vääääldigt galen. Hon "tror" nämligen att han är min "låtsaskompis"
Men icke, icke. Han finns!!! Och vi sjöng riktigt bra tsm på kören.
Även om ingen kan se honom så finns han där, jag LOVAR!!!! =)
(jag låter som Alfons Åberg haha.... )

Imorgon måste jag leta fram nåra gympaskor man kan ha ute, men jag kan väl ta mina vanliga....
Vi ska jogga till Tegelhagen, bara tjejerna.
Men Nästa vecka får killarna gör det!!!
Hoppas bara det blir soligt imorn, då blir det nog lite roligare.

Men vi hörs imorn,
Kramar Becka & Börje <3


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha vem fick dig att tänka på alfons mån tro? Haha gick och sjöng på trudelutten heeela dagen alla fick den typ på hjärnan XD....oh no...inte jogging min kondition e åt fanders..^^ <3

2009-03-26 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0