22-03-09

Idag vaknade jag vid 7, ja ni läste rätt SJU på morgonen!!!!!
Det måste vara något fel på mig, för jag kunnde verkligen inte sommna om heller.
Så jag tog upp Twilight-boken och läste i två timmar isället för att sova, som alla normala XD

Efter jag hade ätit frukost, duschat stack jag upp till Skolan, brorsan spelade nån match. Så jag gick hem till Emilia sedan, och hämtade nåra grejer som jag glömt hos henne. Hon såg väldigt "vaken" ut när hon öppnade dörren ;)
När jag hade vårit där uppe ett tag och matchen var slut var jag rätt frusen, vart tog solen vägen som var här igår?!
Resten av dagen ägnade jag åt att slappa, och försöka vila ut.

Jag är oxå lite smått arg för att det precis har börjat snö igen :(
När våren äntligen var påväg!!! Men jag kan inte göra något åt saken ändå......
Ska till Tandläkaren imorgon, Igen.... XD

Hörs imorn Kramar Becka <3


Den 28/3 är det Earth Hour, nu har tydligen Arla gjort så mjölk förpackningarna
är svarta. Jag tycker det är väldigt roligt iaf XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0