23 Mars

Hej på er, eller borde jag säga hoho *tomte-röst* Snön har ju kommit hit till oss igen.
´Veckan har börjat bra, vi pratade om prao idag. Men jag har ju redan ordnat min prao-plats, ( hos en dagmamma )
så jag börhöver inte tänka på det så mycket....

Var hos tandläkaren också, det gick bra. Inga hål iaf XD
Men det roliga var, att när vi var klara sa min tandläkare:
- Okej, då syns vi nästa höst då.....
Först trodde jag att jag blivit lite knäpp, för jag tänkte inte på att man inte går till tandläkaren så ofta.
Men det är ju sååå skönt att veta att det är mer än 1 år kvar tills nästa besök !!!
Efteråt åkte jag med Astrid till Sporthallen, för att träna.
Sedan tog vi bussen hem, och gick en bit.
Så man har fått rejäl motion ida ;)

Vi hörs imorn, Kramar Becka <3

                                          EN SVENSK NYHET!!!

 
Kanske inte någon super nyhet, eller väldigt spännande men sverige har fått ett nytt mynt
Eller snarare  enkronan har fått en ny design XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0