27/3-09

Många blev nog väldigt förvirrrade pga. att jag skrev att det var 2 veckor kvar till påsklovet.
Jag tar tillbaka det, och skriver nu....Det är bara 1 vecka kvar till lovet!!!! WOOOHOOO! X´´D

Har spanat in bilderna annika la ut, haha XD Jag sjunger (gapar) på båda bildera ....
Idag som alltid slutade jag, milla, asta senare för att vi hade c-tyska.
Och då ser vi att någon tydligen tagit bort en dikt om tokio hotel, som emilia gjort.
Hur OMOGEN kan man va??!!
Asso, vad är det roliga i det........snacka om larvigt tycker jag.

Imorgon ska jag till stan, så jag hoppas att vädret blir bra.
Vi ska försöka åka in så tidigt som möjligt.

Vi hörs imorn, Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0