29/03-09

Denna helgen har bestått av tidiga mornar, mkt roligt, kompisar, frisk luft, mörker, plugg.....
Som ni läste har det varit possitivt det mesta denna helg.

På lördagen vaknade jag 6 på morgonen av att nån dåre körde utanför vårt hus med en plog, SEX PÅ MORGONEN!!!
Jag ska f*n hämmnas på honom XD
Efter nån timme gick jag upp och gjorde mig iordning, för att sedan åka till stan med Emilia och Astrid....
Vi kom in till stan när alla affärer öppnade, så det var inte så mkt folk. Men ändå en del.
Man gick ut och in i alla möjliga affärer, tills vi bestämmde oss för att äta.
Som nästan alltid blev det Donken, vi beställde och såg sedan att det var knökfullt.
Ingen ledig plats, så vi fick stå vi ingången. Det var kallt, men man hade ett bord iaf. (ingen stol dock :(
Dagen led mot sitt slut, och vi begav oss hem igen.....

Vi sa hejdå och jag och Astrid packade mina grejer och gick hem till henne.
Det vi skulle göra var att plugga till bio-prov....men gissa om vi gjorde det XD
När klockan blev 20.30 släckte vi alla lampor, datan, tv.....
Där satt vi med tända ljus, och berättade spökhistorier och annat.
Så himmla mysigt man hade asso !!!


Hinner tyvär inte skriva mera nu, måste lägga mig. Är sååååå trött.
Gäspar helatiden typ..... Annika får ha det så bra i tyskland och så hörs vi imorn.
Kramar Becka <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0