4 hål i öronen maintnant!! xD

Heej bloggläsare!
Nu har lilla jag fyra hål i öronen totalt! Jag och becka gick direkt efter plugget tilll centrum och hon klippte lugg (as snyggt blev det) och jag tog två nya hål. Det gjorde faktiskt inte ont och jag var typ inte nervös heeller så det funkade mkt brraa!
Nu har vi hunnit med Teater oxå så det har hänt mkt idag!
Nu har jag precis tittat klart på Den rätte för Rosing. Vet inte riktigt vaarför jag kollar på det menmen....xD
Kollar ni på det??
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram//AW

PS: ett litet inläggxD

 Såhär kommer kanske min nya öronpiercing se ut! Fast jag kmr nog ha en "diamant/sten mer än ring men vi får vell se vad som blir snyggast!!

Den rätte för Rosing! Vad tycker ni? Bra/dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0