5 Mars ;)

Hallå där!!!
Det var ett tag sedan sist jag skrev, men här är jag.
Jag sitter och kollar på nån hockeymatch m pappa, pluggar franska och bloggar....
I morse när jag vaknade såg jag utgenom förnstret att  det börjat snö, jag som äntligen började tro att våren var påväg. Men tydligen får man väl vänta några veckor till på våren :(
Dagen i skolan har varit bra, fast Torsdagarna känns alltid så låååånga.
Vi börjar halv 9, sedan har vi matte, so, engelska, lunch, fysik, hemmkunskap och sist så har jag Kör.
Imorgon är det helg iaf, och som vanligt tkr jag att även denna vecka har susat förbi. Jag ska dessutom imorn till min gammla dagmamma som jag ska praoa hos, hon måste skriva på ngt papper jag fått från skolan.
Inte nog med det fyller ju Bästa Emilia år den fredagen den 13.

Daniel (gympaläraren) sa att vi skulle dans imorn på ´gymmpan, och jag hoppas det blir bugg, inte cha-cha.
Bugg är mkt roligare med alla snurrar hit och dit + att det är roligare musik till.
Nu måste jag plugga in mina repliker till engelska för vi ska ha en pjäs för klassen.
Puss och Kram Becka <333



så söta, hej då alla XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0