90#/¤"?972 Kemi...

HEj alla människor..host..alla ^^
Så...tänkte bara snabbt dra igenom min dag för att sedan plugga ännu lite till -.-
Dagen började 08:00 med Musik...det gick faktiskt bra, tror att vi kan få rätt bra betyg :)
Sedan hade vi...handleding, vi pratade lite om mobbing typ, kom lite sent, och sedan fyllde vi i ett papper som vi ska ha på utvecklingssamtalet ;)
Efter det hade vi piss fysik....fattade noll och vikarien var inte speciellt bra på att förklara saker så jag fattar mindre nu än innn den lektionen tror jag XD
Sedan hade vi gympa, vi skulle visa hur bra vi var på att dansa bugg, som vi övat på ett antal veckor nu. Det var som ett "prov" det gick bra, tror jag. Fick dansa med Bernard, Axel, Alex, Tim och Helena ;)
Sedan var det lunch. Spagetti med en äcklig köttfärssås.
Efter maten hade vi svenska, började läsa min klassiker...valde Robinsson Cruose..det e mkt text så lite segt att läsa men tror att den blir bättre längre fram...hoppas iaf XD
Sedan var det So.....vi blev färdiga med våran power point...redovisningen ska nog gå bra tror jag.
Sen var det biologi...fattar int så mkt just nu...saknar Kristinas bra genomgångar XD
Sen slutade vi äntligen. Kom hem, tog mellis, tittade på tv medan jag åt och nu sitter jag här...
Ska plugga cp kemi snart...hoppas att det ska gå bra på provet iaf....
Ha det bra <3
//AP


SÖÖTNOOS! <3333333333333333333333333 FÜR IMMER :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0