alla, lääääs!!!!

Vers:

Jag håller mina ögon öppna för dig
Vi kommer inte klara det tillsammans
Du vet det inte
Jag ger upp för din skull nu
Min sista önskan kommer hjälpa dig
Innan jag slukas av havet under mig
Jag tror på dig

Ref:

För mig kommer du alltid vara helig
Jag skulle dö för vår kärleks skull
Jag helar dig med mina händer
Jag tror på dig
För mig kommer du alltid vara helig

Vers:

Du bryter isen när du pratar
Med varje andetag du tar frigör du mig
Vi ses igen någon gång
Fortsätt andas när du kan
Också när du slukas av havet under dig
Jag tror på dig

Ref:

För mig kommer du alltid vara helig
Jag skulle dö gör vår kärleks skull
Jag helar dig med mina händer
Jag tror på dig
För mig kommer du alltid vara helig

Brygga:

Vara helig
Vara helig
Vara helig
Vara helig
Jag ser genom havet och ser ditt ljus över mig
Jag sjunker
Jag sjunker iväg från dig
Leta inte längre efter mig
Tro på dig själv
Jag tror på dig

Ref:

För mig kommer du alltid vara helig
Jag skulle dö för vår kärleks skull
Jag helar dig med mina händer
Och någon gång för havet dig till mig
Jag tror på dig
För mig kommer du alltid vara helig
För mig kommer du alltid vara helig

ERKÄNN SÅ JÄÄÄVLA FIIIIN!! ='''''')
Om ni inte fattat det så ä det en TH-låt, så nu kanske alla kan fatta att TH-låtarna INTE handlar om att skära sig och ta självmord!!! :@ :@

//Emilia =)

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha det mesta var rätt XD skitbra....den e sjuukt vacker altså! :') <3<3

2009-03-24 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0