Äntligen allt klart, i'm ready to go!

22:41

Guud, e faktiskt fett nervös inför imorgon, men kul ska det fan bli asså, längtar...
Jag LOVAR att jag glömt packa ner något, det är det som gör mig nervösast. Lägger alltid ner sjukt mkt grejer som jag sedan aldrig behöver XD
Jag kommer fan sakna all underbara människor här i sverige...men me <3 tyskland så jag överlever nog
Har lovat Asta att våldta den tyska marken på Groggens födelsedag, fast bara om tillfället ges, det kan ju verka lite opassande XD
För första gången innan en resa tror jag fan att jag kommer somna snabbt, har slitit ut mig sm fan i helgen och det blir ingen sovmorgon imorrn heller.....ska upp klockan sex -.-
missar DM finalen imorrn men hoppas fan att de spöar skiten ur Apudden och Aspudden 2 :P
Nu ska jag fixa det sista lilla, försöka komma på vad fan jag kan ha glömt och sedan blir det till sängs, dagens bild kommer ;)
Ha det BÄÄÄÄÄST, kommer skriva dagbok i tyskland så om jag inte får möjlighet att blogga så skriver jag ur den senare,
BYYE!
//AP

Ps, Asta, Becka, Emilia ni får ha det bäääääääääst <33333, även om jag vet att det är svårt utan mig XD Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0