BÄÄÄSTA FREDAGEN!

Heeej alla underbara människor!
BÄSTA FREDAGEN....e tyvär sluut!
Orkar inte skriva om skoldagen, hoppar direkt till efter skolan.
Först hade vi det sista tysklands mötet innan tysklandsresan nästa måndag, läängtar!
Efter det gick jag hem till Frida där hon och Martina väntade. Vi åkte tillsammans iväg till stinsen för att handla. Köpte som vanligt typ ingenting. Två kayal i olika färger, strumpbyxor och chocklad till lillasyster. Sedan köpte jag och Martina godis till kvällen. MYCKET godis, och såklart marabou choklad :)
Martinas päron kom för att hämta upp oss. Vi stannade upp vid mcDonalds och köpte take away, jag tog en QP som vanligt ^^
Jag och Martina blev avsläppta hemma hos mig där vi åt, sedan packade jag ner sova över grejer och sedan gick vi hem till Emilia.
När vi kom dit höll de på att laga mat. Sedan åt de medan vi satte igång leb die sekunde dvdn och började göra hårband. Jag skrev HOBBIT på mitt första och KAULITZ, Bill, Tom and the G's, Astrid skrev, som ni nog redan vet, 
schw3r3los (schwerelos), Emilia skrev TOMTHEDON och Rebecka Leb Die Sekunde Martina han inte göra nån typ Sedan kollade vi på dvdn som hörde till schrei skivan jag fick i födelsedagspresent. Jag var tvungen att översätta då det var på tyska.
Sedan tittade vi på schrei dvdn (<33333333) vi sjöng i högan sky, Emilia filmade. Jag slår vad om att grannarna undrade vad fan vi höll på med XD

Det var så himla mysigt! Vissa sånger e bara så jävla mother fucking fantastiska att man bara vill grååååtaa....och jag kan säga att jag var nära. Tack gode gud att vi inte hann titta på Zimmer dvdn då hade jag börjat storböla på An Deiner Seite (Ich Bin da) Den e sååå jävla fin ^^. Sedan var Martina tvungen att gå hem :/. Vi var uppe ett tag till innan vi började göra oss i ordning för att sova, vilket tog ett braaa tag. Väl i säng så satt vi och pratade och jag och Asta låg och titta upp på Emilias vägg full med TH affischer, de flesta är absolut på Gorg (Tänkte skriva Georg men Gorg lät så bra så det får stå kvar..), såklart hon kan bara inte få nog av den sexiga mannen X''''''D

Sedan somnade Becka, blev varnad av att hon kunde få dampryck mitt i natten så jag bara väntade på att det skulle hända men inget hände....besviken XD

Jag, Asta och Emilia fortsatte att prata ett tag sedan blev Emilia tyst och jag och Asta fortsatte, Jag lovar, jag höll på att garva ihjäl mig ett X antal gånger. Efter att Emili hyschat till oss några gånger så tystnade vi tillslut, klockan tre på morgonen.

Vi blev alla väkta av någon jävel som härjade med en motorsåg eller något utanför Emilias hus. Becka gick hem, vi åt frukost. Vi målade klart mitt urfina linne (XD) och sedan gick jag hem, Astrid och Emilia gick till Becka. Jag spenderade lite av datan med att skriva min FF då internet cp inte funka.Sedan har jag stått i kiosken upp på HIP för Elins fotbolls lag med henne, pappa och mr.Tysell XD Sedan åkte vi förbi hos Frida, som inte var hemma (typ hos Martina) Jag hämtade min skol väska, ett par kortbyxor, mina vantar och en guitarr till Elins Guitar Hero som jag å Frida lånat men aldrig annvänt XD

Sedan blev det hem. Äta lite, skriva lite FF. Vi tittade på en timme av robinson, inte så kul, sedan på Ballar Av Stål, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KUL!!! Hahaha ena snubben typ reta upp fotbolls suportrar, påminde mig om boken på engelskan i skolan XD

Sedan tittade vi på Valkyria...så. jävla. bra. Har ni inte sett den så se den...grät som vanligt i slutet.

Imorgon blir det av till kyrkan, ska på min första gudstjänst av tio...ute i sista minuten :S Sedan ska jag på mitt första konfa möte, e fucking nervös. Hahah slår vad om att alla jag ska åka med kommer vara värsta nördarna XD

Aja...nu ska ja nog skriva lite på min FF kolla runt lite på saker jag missat pga mitt cp internet och sedan lägga upp dagens och gårdagens bild ;)

Ha det BÄST =) <3

//AP


Ps. FYFAN VAD BÄST DET VAR IGÅR BRUDAR! <333 Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0