Bäästa helgen!

Heej sweethearts!
Har som ni ser inte skrivit sen i lördags så jag har lite att berätta! På lördagen var det ju Schlagerpartaj hemma hos Emilia! Det blev as lyckat verkligeen!:) Jag var ju Petra Mede och hade mammas gammla festklänning på mig haha! Snyggt värre^^
Vi käkade en god middag och bänkade oss såklart vid TV:n när klockan slog åtta. Det blev ju verkligen en skrällande final! Asså Marlena Ernman som är en känd opera sångerska vann! Asså låten var inte spec bra tycker jag men eftersom min envisa mamma älskade både den och Måns så köpte hon (såklart) skivan och ja...har kanske börjat vänja mig ngt,
Det blev inte lite skrik när vi såg vem som vann fast jag blev ganska lättad att inte Carolina af ugglas vann för då skulle vi definitivt komma sist hahha;)
Vid tolvtiden GICK vi hem (jag,Märta och Becka.) jag med min vackra "balklänning"! Vi mötte några som typ måste trott att vi/jag var tokig! Haha! Prinsessan på ärten lix..xD
Kvällen blev iaf lyckad och jag somnade med ett brett leende på läpparna (poetiskt?) ;)
 Söndagen blev det upp och hoppa tidigt! Klockan halv nio var jag uppe eftersom kyrkan väntade för mig och becka! (Konfa)
Beata (lillasyster) går på kyrkokör och skulle också va där med kören och sjunga! as gulligt!/Stolt storasyster :P
Efter det stack mamma till en kompis en sväng medans jag började fixa hemma eftersom Becka och hennes mamma skulle komma och fika. Vi skulle planera Berlin resan som vi ska på i Maj!! Fan va nicee! LÄNGTARR SÅÅÅÅ""<3<3
Vi hittade ett hotell som låg jävligt centralt och nära alla shoppingvägaar!!! Vi kommer ha det så himla bäst så de kan ingen enns förstå! Okey, nu är jag ganska hyperxD Hela resan kommer iaf dockumenteras i min reseblogg som numer är min gammla blogg haha! Där kommer ni kunna läsa om det och mer detaljer! Om ni missat det s¨å står även Florida resan där och Tyskland resan plus konserterna!! Absolut läsvärt enligt mig!! Adressen är http://www.kraamizz.blogg.se/!

Idag då så var Kjell tbx på matten! Han har typ vart borta i fyra veckor så det var på tiden! ;) Jag och becka var ju otroligt duktiga på lektionen och han´n med tre tal! asså fantastiskt!! ;)
Dagen flöt på som vanligt i stort sett men vi hade projekt och då kunde man välja mellan att se på ngn klassiker film (Greven av Monticristo) eller läsa sin klassiker. Själv läser jag "En världsomsegling under havet" och den verkar gasnka bra!
Nu har jag precis varit på badmintonen och träänat hah! Marie lät oss göra världens jobbigaste uppvärmning men sånt e liveet lix!
Imårn har vi sovmorgon"!! Yeeey! Bäst asso!<3
Hoppas ni haft en brwa dag!
Pussar//AW


 Minnen!!! Bilden är från min och beckas kändisfest från i höstas !! Bill=Martina (vem annars? hahaxD) och Tom=Emilia<3<3  Likt eller vad?? <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Schnyggingar XD <33

2009-03-16 @ 20:43:43
URL: http://stopnow.blogg.se/
Postat av: adfhgjhncfzd<

Snälla! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, LÄGG FAN INTE UPP DEN! Fråga innan iaf

2009-03-17 @ 20:31:56
Postat av: Anonym

Håret ser ju skit tjockt ut, eller hur ;D usch använd paint så blir det bättre Asta xD

2009-03-17 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0