Barnvaakt! xD

Tjulelulu peoples!
Nu är det Torsdag redan och ja...det har som vanligt gått as fort!!
Vi började skolan vid halv nio med matte. Jag och becka trodde ju att vi skulle ha ngt slags försprång men icke! Ist ligger nu mera jag nästan efter!!! (sceiisse!!!) så det blir nog en del plugg i helgen..
Dessutom fick vi veta att vi ska ha hunnit tre kapitel innan påsklovet!!! asså shut up! Det e as mkt ju!! Bläää :(
Efter matten så var det SO då vi typ lyssnade på redovisningar. Becka och CO fick göra sin och den var faktiskt bra!!
Vi hade English efter det och typ fortsatte med våra vackra huligan bilder som vi senare blev tvugna att visa upp för klassen *suck* men det gick bra...xD
Till lunch fick vi pankakor! Asså dan efter voffeldagen kanske man inte ska servera pankakor?! Det är nog lite sinnesrubbat på ngt sett haha! xD
På Fysiken hade jag lite lätt panik..(!) Vår vackra grupp (jag,Tilde,Sven och Niklas) typ arbetar inte så bra ihop haha! (Det blir inget gjort om man säger så) och ja....behöver verkligen ta vara på de flesta fysiklektionerna eftersom jag är lite trögfattad i just det ämnet.
På Hemkunskapen så skulle vi göra kyckling med currysås! Haha! Sämst! Det blev ganksa gott men Holy Shit va mätt jag va asså!!! Tror ärligt att min mage är maximalt full nu så det känns inte bäst lixom! Mamma hade tänkt och göra ngn super god middag på allt detta så jag är nog död efter det haha!

Efter skolan (vi fick sluta 20 minuter tidigare) men iaf.. så skyndade jag mig hem för att va branvakt till min lilla treåriga granne Elin!
Elin hade med sig sin docka (Stenmark hette den!! Hahaha!! xD Gulligt? ) och vi matade och klappade våra marsvin som vanligt! Det blev 50 spänn till mig!! :) (kanske ngt kan gå till helgens shopping?!)
Hoppas ni haft/får en bra daaag!
Kramar//AW

Kommentarer
Postat av: Annika

HAHA hur gick det för bernard på hemkunskapen uten mig...han bran inte upp? Lyckades han hitta till soptunnan? XD <3

2009-03-26 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0