................

e lite uttråkad som vanligt haha...asså vi har fan skrivit en del inlägg idag XD
Jag håller på att skriva på min FF och lyssnar på TH på spotify...hört talas om det? Det e i alla fall sjukt bra ;P
Här kommer en liten del ur min ff (och jag menar LITEN) som jag personligen tycker att jag skrev väääldigt roligt...(lite självsäker här ;P)

Vi tar av oss skorna och går in i ett litet vardagsrum.

"This is the living room." Berättar Tom dumt nog, jag e ju inte seg.

"Yes, i can see that." Säger jag. Tom flinar.

"Ofcourse you can." Vi fortsätter in i badrummet.

"This is the bathroom." Säger han.

höööh...kanske lägger in lite fler små delar då och då XD 
Bara för kuul
Ha det bääst <3
//AP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0