första inlägget på typ år...

Tjingeling!!

Flåt, flåt, flåt, flåt Annika, Asta och Becka (och "alla" läsare) för att jag inte har skrivit på typ 5000000 år!!!
Men här kommer iaf ett litet inlägg ^^
Vi började dagen med idrott, STYRKETRÄNING!!!! Hur i helvete tänker man då?! :O Fattar inte Reza att ingen orkar ha gympa överhuvudtaget direkt på morgonen?! Iaf var det sketa jobbigt -.-'
Sen hade vi bild, jag är med Frida, Malin N och Zandra... Vi började skriva lite vad som skulle hända i våran film förra gången, men det blev inte bra, så vi började om... Jag, Zandra och Malin ska typ vara gangstas och försöka planka på tåg och bussar och grejjor ^^ Men vi kmr inte lyckas spec braa, typ bling-blonget fastnar osv ;D
Sen hade vi håltimme, så jag gick hem och började läsa på tredje Twilight boken, på svenska (för att jag fick den på svenska i julklapp).
Men dom andra Twilight böckerna har jag faktiskt läst på engelska och klarade det galant!! ^^ Det du, Catherine ^^ Jag tycker facktiskt att jag har varit riktigt duktig =D
Sen gick jag tillbaka till skolan och åt pannkakor, och sen hade vi SO...
I grupparbetet ska jag vara med Kajsa och vi ska typ redovisa om Sverige, men det står typ bara om Norge... :S
Sen hade vi biologi, eftersom Kristina är sjukskriven så hade vi Karl-Åke... xD Vi satt och pratade bihålsinflammation typ hela lektionen... ;D
Sen hade vi kemi och där gjorde vi tvål ^^ Dock utan lukt, och när jag och Jonas redan hade hällt i grön karamellfärg i tvålmassan så kom Yoko på att man inte kunde ha i karamellfärg i för det skulle typ färga av sig... -.-
Sen gick jag hem och pluggade franska och sen åt jag typ pasta med kyckling ;D Mkt gott mkt gott ^^
Sen satte jag mig här framför datan för första gången på hela veckan typ!! :O Haha rekord? xD
Men iaf nu har jag suttit här i typ en halvtimme mer än vad jag är tillåten att göra, så jag borde nog logga ut nu ;D

Hare braaa!! =DD ^^

//Emilia ;D

 Tror att det är en bild från konserten Asta, men jag är inte säker ^^

Kommentarer
Postat av: Asta

Haha! Jag tror att det är den bilden!!^^SKITT!!!!!<3333333

2009-03-07 @ 11:44:22
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0