Freedag (den 13) Emilias birthday:)<3

heej allla!:)
Fredag nu igen! Känns typ som det är fredag varje gång jag skriver haha!:)
Morgonen började såklart med Engelska och vi fortsatte jobba med ngn bok typ..:P Sen hade vi gympa och man kunde välja på typ fotboll och yoga.. Valet var inte superlätt men det slutade nere på yogamattorna iaf! Jag var sjukt ovig och allt var ganska jobbigt men ändå kul haha^^
Det här va första gången jag insåg att C klassen börjar typ kvart över 10!! Det är väldigt sent asså!! ORÄTTVIST!! aja världen är vell sällan rättvis..;) Sedan hade vi en liten hålis då vi körde kort med Nanna (som på gammla tiden) haha och sen ja..åt vi lunch. Korv med mos typ! Helt okej faktiskt.
Efter det hade vi Fysik -.- och det va inte spec kul. Vi läste lite i boken och lyssnade lite på musik (ja,Tilde och Becka). Vi hade Franska efter det och då läste vi upp våra häärliga "berättelser och lite annat. Tyska var sista lektionen som vanlitgt!
Nu ska jag se på let´s dance men vi kanske hörs senarewe;)

PUSS//AW
BTW! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA KAYO....EMILIAxD <3<3

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAHAHHA!! x''D Tack gmn ^.^ <33333

2009-03-13 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0