Friday!

21:05

Sorry för dålig uppdatering idag ;) Har vart en låång dag och orkar inte skriva..istället får ni lite bilder från th.kvällen :D


Rebecka "leker" särbarn.... ^^ <3


Asta och Mäta ;P <3


Hahha Emilia joins Beckas säär klubb XD <3


Rebecka saboterar mitt lakan :/ XD haha nej det e till våra band =) <3


Jag och mitt första band...Hobbit står det på det för er som inte klarar se spegelvänt XD <3


Beckas band (leb die sekunde) Och Emilias band (Tomthedon) ^^ <3


Lite suddig men Becka e lika vacker som vanligt ;) <3


HAH Astriiiid :) <3


I like this picture =)  <3


Vad e en TH-kväll utan coola lixom? :D <3


Och det viktigaste av allt...DVD =) Schreeei <3333

Hahah alla får bjussa lite på sig själva XD hade en bild på Märta til men tror hon uppskattar om jag inte lägger ut den XD
Ha det BÄST! =) <3
//AP



Kommentarer
Postat av: Martina

Hhaha tur för dig att du inte la ut den! ;)

2009-03-30 @ 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0