Full fart idag igen ;P

Heej alla människor!!
Hoppas ni haften bra söndag det har iaf jag trots att jag tvingats plugga -.-
Har inte kunnat skriva ngt inlägg tidigare idag pga att jag int haft tid och datans internet inte funka...
Ska typ slagga nu så hinner int skriva så mkt om dagen.
vakna hos frida, gick hem, åkte och fick en as snygg tjocktröja i sen födelsedagspresent av mormor, åt pizza, åkte hem. Plugga lite, frida kom över och vi plugga tsm hon hade glömt kemi bok...funkade bra gör en gångs skull :P...ringde lite boyz ofc XD Tittade på wipeou..as kul! btw. Följde frida hem, frida följde mig tillbaka....vi pratade om en del viktiga saker, som ja inte pallar skriva om för tillfället och nu sitter jag här. Men ska typ läsa min as bra bok "Vingklippt Ängel" As bra, läs den...tragisk e den men jävligt bra.
Ha det bra <3
//AP

Ps. Precis som Asta skrev tidigare, kommentera gärna, alla åsikter e välkommna. Ds.


BAHAMAS <33333333333333333333333333 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0