Godmorgon!

Hej, hej,
klockan är nu 08:40 och jag tänker bara skriva ett snabbbt inlägg innan jag beger mig iväg till skolan för att ha matt m.m
Ikväll har jag fotbollsträning. Jag tror att jag kanske ska sluta på volleyboll. Jag har för lite tid. Det e redan så mycket med fotbollen och skolan och det börjar äntligen kännas som att det går frammåt i fotbollen. Hoppas att det inte bara är jag som tycker det XD
Men ni får alla ha en underbar dag =) <3
//AP


Det är inte alla som ser lika söta ut med eller utan smink, men det gör Bill....LÄTT! ^^ <333
(just dethär leendet påminner om tyo vanessa hudgens leende.....tycker jag iaf....skumt...)

Kommentarer
Postat av: emilia

Nej?! Det léendet ser ju inte alls ut som Vannessas xD

2009-03-17 @ 22:06:22
Postat av: Annika

Men asså...joo, har för mig att det e hennes det liknar...nåns e det iaf XD fast 10000000000 ggr sötare OFC! ^^ <3

2009-03-17 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0