Goodi nighti!

Jahapp, så var det kväll igen XD
Ska sova så småning om. Just nu chatar jag lite, bloggar (OFC), messar och skriver på min FF :) Hahah jag han verkligen inte bara hålla på me en sak i taget XD
Imorrn blir det hemspråk efter skolan sedan har jag la fotboll :) ska bli kul...äntligen har jag börjat se fram emot träningarna igen, det kommer och går i vågor. Ska skicka ett mail till Christer ang. att jag tänker sluta på volleybollen....
Ha det bra, hörs imorrn :=) <3
//AP

Ps. Om en vecka åker moi till Tyskland...längtar asa mkt men kommer sakna alla....vill ni ha med nåt hem därifrån (asta, becka, eller emilia :P) så e det bara att säga till ;) <3<3 Ds.



Isn't he lovely? Isn't he wonderful? <33333333333333

Kommentarer
Postat av: emilia

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!! =)))) <333

2009-03-24 @ 20:51:51
Postat av: Annika

Haha det e bara att säga till....bara ni bretalar tebax mohaha XD <33

2009-03-24 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0