Goood Morgon!

Klockan visar 08:54 och jag är redan uppe :O
Heeej.'
Gick up för typ en kvart sedan..vet inte varför orkar bara inte sova XD
Är hemma hos Frida....vi...eller iaf jag, la mig vid två, halv tre inatt sedan låg jag vaken en timma typ vid fem då frida fick en host attack..hon har haft mkt hosta senaste tiden den stackaren.....
Så nu sitter jag här...har försökt lista ut hur deras cp tv funkar men det slutade inget vidare....så tänkte se om jag kunde lista ut ngt lösenord här på datorn.kan lösenord på den på fridas rum men inte på denhär som står ute i köket ;P
Som tur var så var ngn inloggad =)
Idag blir det fotbolls möte och sedan fotbollsmatch....hoppas att det går bra trots min dålig tränings närvaro :S
Ha en bra dag alla underbara människor som läser denna blogg :) <3
//AP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0