HÄÄÄJ!

Tjena Mittbena alla människor!
Just nu sitter  jag hemma hos Frida och pluggar....eller, ja, försöker i alla fall XD
Imorrn fyller hon 15 GRATTIS! =DD Lite sen e hon, men men XD
Idag har varit en rätt vanlig dag. Det började med oförberett matteprov...IGEN!?! Aja, det var väll rätt enkelt men man undrar ju vad fan de tänker med då de sätter ett prov precis efter lovet. Snacka om att man e seg i hjärnan då liksom!
Efter det hade vi svenska och började äntligen titta på Sandor /Slash/ Ida. Den verkar inte i närheten av så bra som boken men, men :-P
Efter svenskan hade vi håltimme som jag spenderade med lite olika, bland annat Astrid och Becka, vi satt och lyssnade på..gissa XD geeks :-P Men kul hade vi iaf... som vanligt ;)
Efter håltimmen pallrade vi oss iväg till SO:n. Vi ska jobba med norden nu -.- 
Man ska typ jobba tre och tre så vi lottade. Kom med Markus och Louise så jag har inget att klaga på. Det e så jävla jobbigt när man kommer med folk som inte e lika engagerade som en själv. Tycker synd om Lisa som kom med Adam och Bernard, vill bara säga GRATTIS till dig HAHA XD
Nej...nu ska jag försöka att skriva lite mer på min svenska tror jag ;)
Ha det BÄST! <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0