HÄÄJ!

Tjenis penis!
Haft en bra dag? Min har iaf varit helt ok..
Dagen började med underbar cp matte...Karl-Åke e förvirrande...vill ha tillbaka Kristina så snäll bli bra igen!
Sedan hade vi handledning.....vi skulle gå promenad men jag slapp då jag var tvungen att jobba med min tysklandsredovisning. Den e typ klar nu iaf :) lääängtar
Sedan var det bild...vi jobbade med våra filmer, eller, ja, vi jobbade på vår affisch till filmen...gjorde en ursnygg chablon (eller hur det stavas) av bills ögon...den blev as bra men han bara test spraya den...det blev as bra...hängde upp testet i mitt skåp ^^
sedan var det lunch. Fisk...ganska ok actually ;P man vänjer sig....imorrn blir det typ köttbullar, på torsdag köttfärssås och på freda hambörgare (e medveten om att det inte stavas så ^^)
Sedan var det svenska...vi började kolla på Green Street Hooligans..den verkar bra men kommer missa resten efterssom vi inte har nån mer svenska lektion fören på måndag (morgondagens lektion går bort pga besök på rudbeck) och då ska ju jag och nåra till till Tyskland (:D)....
sedan hade vi hållis vilket e = Kort XD
Sedan tyska....jobbade klart det allra sista på presentationen nu måste Linda bara titta igenom den....eller kanske mamma...
Sedan var det hemspråk -.- men det var helt ok idag...kommer int ha nåt hemspråk på tre veckor nu :)
Nej nu hinner inte jag skriva mer...ska äta och sedan e det träning :D
Ha det bra =) <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0