hääj!

Hej människor!
Haft en bra dag?
Min har vart rätt chill iaf ;)
Skolan börjad 08:30 meeeed...MATTE...som alltid typ? XD
Sedan var det la engelska.....eller nej, först var det la SO XD
Vi jobbade i våra grupper kort sedan läste markus och marina upp nyheter sedan hade vi nutidskryss och sedan fick vi tillbaka våra betyg på senaste provet........Fich VG...e fett missnöjd :/ hade ett pyttelitet fel på grundfrågorna men slg väl som vanligt på utvecklingsfrågorna....har inte velat kolla...det e alltid de som förstör för mig...-.-
Sedan var det iaf la engelska...vi övade på våra pjäser, tror att det kmr gå bra...bernard e fett rolig XD Han e fan grym på accent HAHA jag med :-P
Vi fick tillbaka våra betyg på "Panelen" vi diskuterade en bok vi läst "Stone Cold". Fick VG- alltså det gick med andra ord också åt skogen. Fast det visste jag ju redan. hade redan glömt bort det mesta i boken då det var min tur att sitta i panelen pga att jag varit sjuk och hos tandläkaren -.-
Efter engelskan var det lunch, pannkakor...MUMS...blev ännu tjockare där tror jag XD
Sedan hade vi..ehhh..vi hadde....JUSTE vi hade kemi! XD
Set gick väl rätt bra, gjorde ngra prov jag missat pga sjuk och da dentist så jag, olle, frida och Märta gjorde dem..vi lyckades :) 
Sedan hade vi hemkunskap och gjorde ur goda bullar...enda problemet var att bernard, trots typ 10 lektioner, inte visse vad ngt fanns,...suck, men jag´, asta och märta fick oss ett gott skratt iaf :-P
Det var denna dag det. Imorrn blir det tysklandsmöte...efter skoltid..ssssuuuuccckkk, vissa har ju planer liksom -.-
Ha det bra <3
//AP

Ps.Snart pallar jag int blogga mer om ingen annan tänker skriva nåt....Ds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0