Håltimme ^^

Jahapp, så var det fredags håltimmen igen och som vanligt sitter jag nu hemma hos Frida. Vi ska typ äta korv och pommes frites....nyttiga som vi e ^^
Hittills har vi haft engelska. De som inte pratade igår om analyseringen av boken gjorde det idag. 
Sedan skulle vi i våra engelskagrupper måla upp en bild av en huligan (?) 
Aja vi gör så gott vi kan bilden blir nog bra trots att Carolina är den enda konstnärliga personen i gruppen (som förutom henne består av mig, Frida och Robin, som btw aldrig e där XD)
Sedan var det gympa. Jag glömde gympakläder och Frida också...som vanligt XD 
Vi fick promenera bort till silverdals blomsterhandel där vi fick ta ett kort som vi sedan visade för Maria, Laura gick med oss btw XD
Nej, nu ska vi fixa maten resten av dagen kommer förhoppningsvis senare om jag hinner ;) 
Ha det bra <3
//AP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0