Hej, Hi, Hola, Bonjour, Halo!!!

Sitter framför tv.n och kollar på Star Wars med brorsan + hans polare,jag tror jag har sett den filmen förut.
Men jag vet inte, de är inte direkt min typ av filmer riktigt XD
Det är så konstiga monster, men dom har ändå gjort så det ser väldigt verkligt ut.

Som ni vet var jag med tjejerna igår, och vi hade super mysigt. Nu undrar jag bara om Emilias grannar snart flyttar, pågrund av allt oljud. Eller så får man hoppas att väggarna är rejält ljudisolerade....

På morgonen åkte jag hem, och senare kom Emilia och Astrid.
När jag var hemma passade jag på att hitta min mascara som jag trodde jag tappat på gatan,
och mina efterlängtade örhängen jag letat efter i 2månader.
Vi gick till Sollentuna Centrum, och senare fortsatte vi att gå en långpromenad runt hela Sollentuna.
Solen sken och man kände verkligen att våren hade kommit. Så snart slipper man vantar och mössa.
Jag såg säkert helt muppad ut, för jag har en sån himmla träningsvärk i låren som gör att jag går som en stel 90 tant!!!!

Men efter typ 3timmars promenad stack vi hem till  mig och slappa.

Nu ska jag sluta för jag vill se klart filmen, men vi hörs imorn.
Stora Star wars kramar från mig // Becka <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0