Hej jag är Tandlös....!

Tja bloggen!
Länge sen jag skrev kan man tycka men det har lix inte funnits tid.. Jag har skrivit rent deckaren precis! (Äääntligen!) så nu passade jag på!
Skolan har varit okej idag FÖRUTOM att vi hade ett fucking matteprov på morgonen! OFÖRBERETT!!!!! Asså jag dööör va irriterande! jag kände mig dessutom sämst så jag tackar alla som bestämde det idag! Asså hur jävla sinnessjuk får man bli?? Första lektionen,första dagen efter lovet lägger man väll fan inte ett prov???

 Aja nollkoll! Jag svarade på alla men är fortfarande osäker på en av dom...! Just nu sitter jag och skriver med en stor jävla bomulls grej i munnen eftersom jag dragit un en skit stor tand!! Ni som känner mig vet kanske att det inte är första gången!...Haha! Jag känner mig tandlööös!!! :S

Dessutom får jag inte käka något på två timmer (som redan gått) men eftersom min bedövning inte släppt ännu så måste jag vänta ännu längre"!! Buhuu! :'(

Det ända som glädjer mig är att vi har sovmorgon imårn(a)!

Hörs mer sen!

Puss//AW


Kommentarer
Postat av: Catherine

Jag förstår precis vad du menar! Första dag till skolan och bums prov! Vill man ta koll på en elevs motivation så är det bara att fortsätta göra så!

Hoppas att det är bra med tanden.

2009-03-04 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0