Helluu!

Hej människor!
Haft en bra dag?
Min har varit helt okej :) Dagen började med att jag som vanligt vaknade fem minuter innan väckarklockan skulle ringa och för en gångs skull kände jag mig rikigt pigg, trots att det bara var en halvtimme mer än vanligt XD
Jag drog på mig ett par mjukisbyxor och en tjocktröja först pallade inte välja kläder och med tanke på att jag hade en halvtimme mer än vanligt på mig idag så åt jag frukost först.
Efter det skrev jag ett snabbt inlägg inan jag utsåg ett par leggins, mitt Gina Tricot linne, min th t-shirt och min UCLA tjocktröja som dagens klädsel.
Efter det plattade jag håret för första gången på ett tag sedan sminkade jag mig och borstade tänderna.
Skickade också ett grattis mess till frida som första sak då jag vaknade XD.
Jag kom till skolan tio i nio och matten skulle börja om tjugo minuter, tidig -.- Satte mig i närheten av SO salen där halva klassen hade lektion.
I matte och Biologi ska vi nu ha en vikarie som heter Karl-Åke....GARVA SOM FAN DÅ JA SÅG HANS NAMN (han skrev upp det på tavlan först ;-P) XD. Han var rätt gammal :-P.
Efter matten var det handledning och vi gjorde nån lek. Pallar int berätta XD men vi slapp promenad, halelujah!
Efter handledningen hade vi bild. Våran film kmr äga skiten ur alla andras right becka och asta? XD och emilia :P
Sedan var det mat, hömbörgare utan pömfritzz XD (egen stavning ;P)
Efter maten hade vi svenska och tittade visare på Sandor /slash/ Ida. Den e rätt patetisk måste jag erkänna, gillar boken mkt mer ^^
Sedan hade vi hålis. Spelade lite spel och umgicks med da girls ^^ (B och AW)
Sedan var det piss språk...vill bara säga en sak....SEEEEEEEGT! men lärde mig iaf liiiiite...-.- XD
Och sedan ska ni vet, hände ngt spännande, då var det dags för...MODERSMÅL!...-.- vi läser ngn känd poetisk grej som jag inte fattar ett skit av, ett kännt verk från Goethe, eller hur fan han stavas. Faust heter verket iaf....vi behöver bara läsa en del eftersom hela tar tre år för en universitets utbildad men ändåååå....suuuck.
Sedan gick jag hem, åt, titta på tv och skrivit på svenskan -.-....min träning börjar igentligen om typ fem minuter men ska inte gå, kan ju inte vara med på målvaktsträningen nu när jag stukat handen :/
Ha det bra <3
//AP

Kommentarer
Postat av: Catherine

Fråga din modersmålslärare vad betyden uttrycket "pudelns kärna". Kul om du kan berätta för oss alla THs

2009-03-04 @ 22:59:06
Postat av: emilia

wtf snackar Catherine om? :O

2009-03-05 @ 20:22:52
Postat av: Annika

nej det e typ nåt tyskt ordspråk tror jag ^^,

2009-03-05 @ 20:37:47
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0