Heluu!

15:17

Heej!
Kom hem från skolan för typ en timme sen, skippa hemkunskapen...
Dagen började med matte as usual. Det gick bra jag jobbade på med musik i öronen som vanligt.
Sedan hade vi SO. Jag hade med nyheter och sedan redovisade jag tsm med Markus och Louise. Petter tyckte det var jätte bra :D (MVG? XD)
Sedan hade vi....juste, engelska. Vi jobbade "klart" på våra bilder, vi blev i alla fall tvungna att avsluta bilden. Måste erkänna att våran blev heeeeeeelt underbar. Men alla bilder var myyycket konstnärliga, punkt, punkt, punkt.
Sedan vare lunch...pankakor =) MUMS....gluffsa i mig som vanligt XD
Sedan vare Kemi, vi gjorde tvål. Sedan gick jag hem.
Sen ja kom hem har jag typ letat bilder på TH, lyssnat på music tittat lite på U-tube ;P
Nu vet jag inte vad jag ska göra...måste komma på vad jag ska köpa till tysken jag ska bo hos i tyskland XD
Ska ju till stinsen senare och sedan träning....ska spela fotboll hela helgen XD
Ha det bra, i hörs nog senare =) <3
//AP


En av bilderna jag hitta....DÖDLIGT SÖÖT ELLER WHAT?? =) <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0