Hemma framför datan....

Har precis ätit, så jag är helt proppmätt, jag gjorde köttfärssås. Den blev ogd, fastän jag hade i lite allt möjligt:
soja, peppar, salt, nån konstig krydda, sallades krydda, ketchup, krossadetomater, köttfärs, morötter,
lök, vatten....m.m

Jag slängde helt änkelt i lite bara. XD

Har också gjort nåra tal i matten, det är faktiskt ganska komplicerat. Jag låg ju dessutom efter, för jag var hos tandläkaren.
Mina ben var helt slut efteråt, jag klarade knappt stå. haha.
Men jag fick iaf med mig bra nyheter hem,från tandläkaren.....Jag ska bara ha min tandställning i 2 månader nu!!!
Sedan är jag klar, lr rättare sagt nästan klar, man kan typ inte bara sluta helt med tandställningen.
Allt kmr nog vara klart tills efter sommaren lr ngt sånt. ;)


Jag är ganska trött, så jag ska nog lägga mig.
Igår bestämmde jag mig för att lägga mig tidigt, fast som många vet så blir det alltid en timma mer....
God natt på er!!!
Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0