Hobbit 22 (år)!! xD

Heejsann! xD
Läste just kommentaren till mitt förra inlägg...! Dom som sjunger låten "Shake it" heter naturligtvis Metro station och jag skrev "Marto city "! Hahhaah"!! Sak samma hihi!
Hur som helst är det tisdag ida och det har vart en normal sådan kan man vell säga..xD
Vi började som vanligt med matte och det gick SKIT dåligt...
Hade verkligen ingen lust att jobba och det blev sammanlagt 1 tal....Tbx till bottten hehe.. (Hoppas inte pappa läser..)
Vi fortsatte med handledning då vi gick som vanligt. Nice med lite luft men jag tvivlar på att ngn gillar våra "raska" promenader..eller??
Vi hade Bild efter det och jag o min lilla grupp fortsatte med våran  otroligt vackra affish till vår film. För alla som inte vet det så ska våran film handla om Fjortis Vs Emo så det kan nog bli mkt bra om vi hittar en perfekt helg att filma...! Själv ska man va fjortis och ja....Hur fan ska det gå? Aja...Kul ska det bli iaf!
Till lunch fick vi chiliconcane (ursäkta stavningen) och det var vell ok.
Vi hade svenska efter det då vi tittade klart på Greenstreet hulligans och den va sorglig på slutet men trots det och de äckliga inslagen så var faktiskt filmen bra! tror dom flesta har sett den redan men annars kan jag verkligen rekomendera den!
Det var strålande sol idag så på håltimmen gick jag,Becka och milla ut på skolgården och njöt av det vackra vår vädret! Mmmm!! Snart blir det ÄNTLIGEN sommar :)
Franskan gick oxå segt och något vidare jobb blev det tyvärr inte heller...! Bajs på mig men alla dagar kan ju faktiskt inte va Bäst.
C tyskan var lite roligare av någon andledning. Vi gjorde igentligen inget speciellt men ja....gott humör eftersom det var SISTA lektionen haha!
Juste! Georg Listing (basist i TH för alla som inte hajjat det än!) fyller 22 år idag! Grattis ponken! Hoppas du får det bääääst!<3<3
Vi hyllade honom naturlich med "Hobbit" snyggt skrivet på kinderna^^ Typiskt oss? haha!

Har vart på teater nyss och det var vell som vanligt lite "kaos" haha! xD
Imårn är det första April (lurad) haha! jamen det är det faktiskt! Ska lura ngn! Vet inte vem!
Vi får vell se! Ha en bra kväll!
Puss//AW

 haha! Jävligt liten bild men orka? Här e iaf Hobbiten himself! Hoppas han haft en underbar födelsedag! Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0