Home...

Hej människor!
Kom hem från freda för ett tag sedan..har chattat lite med ngra och vart inne på FB. Om ett tag ska jag hem till Frida igen vi ska på bio och se Watchmen som hade premiär igår ;)...kommer missa melodifestivalen men men, palla det liksom!
Sen ska jag nog sova hos Frida i natt igen XD
Imorrn så ska jag ha fotbollsmatch, önska mig lycka till....har inte stått på ett tag nu så kroppen känns lite stel men men, har träningsverk sedan i torsdags också...inte så bra då man ska slänga sig men adrealinet under match tar bort tränongsvärken ;P
Okej....ska lägga in en dagens bild...för igår och idag :)

Ha det bra <3

//AP


Ps.Ha det så kul hos Emilia underbara människor ^^ <333 Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0