Kmr inte på nån bra rubrik.....

Idag fick jag ju se de där bilderna på Bill i dreads, (kicka på förra inlägget) Som en kommenterade så är det samma bill fortfarande fast med nytt hår....jag håller med, men jag tkr fortfarande inte att han ska ha dem kvar.
Och hoppas sååå att han tar bort dem. Men det finns ju inget jag kan göra åt det, så vi får vänta och se ;)
Men Tom däremot är bara så söt och snygg i sin frisyr <3
Nu har nog alla börjat tröttna på vårat tjat om frisyrer XD Så jag börjar väl skriva om annat.....

Jag har precis suttit med kemiboken, för vi har prov. Och jag blir bara så iriterad när texten inte vill fastan i skallen! Varför uppfinner ingen bara ngt som gör att man kmr ihåg precis det man läst?! Jag är nog inte ensam om att vilja ha en sådan uppfinning. Idag fick vi sluta väldigt tidigt för att vi hade ingen projekt.
Men, (ja det finns alltid några men.)...Jag undrar varför vi inte har fått ngt schema eller liknande för när vi har projekt och inte. Det är så störande för om vi inte har det slutar vi 13.30
Men om vi har det slutar vi 15.30.
Ja nu har jag iaf fått ur mig mkin ilska XD

Hahaha idag hände ngt väldigt roligt, enligt mig.
Jo i mitt skåp har jag en th-affish. Den var lite riven i ena hörnet, och av någon anledning brukar många vilja "nudda" den när dem går förbi skåpet :S
Men hursom helst gjorde en kille i 8:an det och då plötsligt revs hela affishen av i två delar. Jag höll fan på att garva ihjäl mig! Så nu vet alla vad som kan ske om för många nuddar ens affish XD


Så här fin  och hel var min affish innan, och nu efter är den halv XD
Men det är sånt som sker, själv har man ju rivit sönder en och en annan
Franskabok.....

Kommentarer
Postat av: Catherine

Det finns tre lärare som blev väldigt arga på mig och er för att ni fick gå tidigare. Det hjälpte inte att säga att det hade ni velat så och det har jag tillåtit er göra. Vi kan inte bestämma det, tycker de tre personenrna, konstigt nog!

2009-03-10 @ 13:16:26
Postat av: emilia

HAHHAHAHHAHA!! En och annan franskabok ja... x''D

2009-03-12 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0