Konfa och plugg..!

Hello!
Kul att vi har lite nya läsare! Jag antar att det är många som inte kommenterar vilket naturligtvis inte är ett måste men om ni t.ex har några åsikter om bloggen eller annat så får ni gärna slänga en kommentar eller två.
Iaf, back too mitt inlägg.
Morgonen var ganska stressig eftersom vi skulle till min kusin som konfirmerades i mälarhöjdens kyrka klockan 11.00.
Vi fick med andra ord gå upp med tuppen igen..xD
När alla var klara satte vi oss i bilen och körde iväg. Vi kom för ovanlighetens skull i tid!!!! Fantastiskt! Halv elva!
Vi fick bra platser i kyrkan och träffade resten av släkten där. Totalt tog hela släkten upp två hela bänkar haha!! xD (Inte för att vi är feta..;)
Mässan var fin förutom att pappa sjöng högst i princip på första psalmen. Jag höll faan på att döööö!!! hahaha! xD
sen blev det lunch och kladdkaka hemma hos mina kusiner. Mumma!
När vi tillslut skulle åka hem var klockan redan kvart i tre. Det tog minst en kvart innan vi sagt "Hejdå" till alla oxå hahah!
Mamma o pappa släppte av mig hos becka på vägen och vi skulle göra Kemi...
Det funkade faktiskt! Men sen blev det en stund på datan. Maggan gav oss choklad oxå! Haha! <3<3
Nu är jag hemma och ska nog bada,tvätta håret, lägga ansiktsmask och bara pyssla om mig själv ikväll´! Nice va?
Hoppas ni haft en braa dag!
Puss//AW

         Hahah! Syskonkärleek!" (för det mesta) Ursäkta bilderna, ser CP ut på båda hahah!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0