Kvällisch!

Jahapp..kväll igen XD
Nu närmar sig tysklandsresan allt mer. Ska bli sjukt kul även om utbytet e fucking kort.
Imorgon så måste vi spela upp på musiken...inte schysst då bl.a. Emilia å dom först behöver spela upp efter låvet :/
Har ju varit på träning, målvaktsträning. Det gick väl helt ok men jag förbannar mig själv över att jag åt så mkt innan. Kände mig som en jävla tunna då jag skulle slänga mig och sånt. Måste erkänna att jag inte kände mig sådär jätte graciös...snarare som en flodhäst.......inte för att jag e så graciös vanligtvis men, men....XD
Nu har jag ätit lite till (man BLIR hungrig av att träna...*matvrak* ska vi bilda klubb Asta?) Och såklart tittat på House haha sjukt kul var det ida ;)
Nu ska ja skriva lite på min FF osv. så godnatt people ha de gött å sussa sött (NOTERA: Jag rimmade!! ^^)
//AP


Elskliingen 8) <333333333 //AP

Kommentarer
Postat av: Asta

HAHAHAHA!!! Fuck youu! Jo men vänta..! Vad ska klubben heta då? xD Fettonas...Georg...äsch!

2009-03-25 @ 20:22:24
Postat av: Annika

Hahah fettonas georg?? Snarare the wnb Groggen club ;P

2009-03-25 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0