Lördaag!

Heeej människor!
har just kommit hem från stinsen där jag varit med familjen, förutom Niklas XD
Jag gick tsm med världens bästa lillasyster och letade present till Frida. Ska hem till henne senare idag och fira hennes födelsedag. Efter det så skulle Elin prova sitt kort. ´Hon visst inte vad hon skulle köpa så vi gick och tittade lite. Vi gick in på deichmann och elin köpte ett par ursnygga gympadojor, efter många om och men och mycket pushing från min sida ^^, för att ersätta dem hon nu haft i tre år, minst XD
Sedan köpte Elin en bh och jag köpte lite mer presenter till Frida ;P
juste, elin köpte godis också, c chokladpraliner, hon e galen i choklad precis som pappsen. Jag köpte bara en liten "knäck" klubba och en pralin, försöker dra ner på sötsakerna. Jag kommer typ inte få äta klubba, tuggummi eller knäck då jag har tandställning....hemska tanke :S
Sedan väntade vi på mamma som handlade klart på stinsen och sedan åkte vi hem. Och här sitter jag nu. Tänkte skriva ett inlägg tidigare ida men mitt internett dampa...nu sitter jag och skriver på Elins data....har inte frågat om jag får men jag antar det XD Vi kanske hörs senare...bror p åom jag ska sova över hemma hos Frida eller komma hem...;)
Ha det bra <3
//AP


Här var vi och handlade ;) <3


Här hittar man de snyggaste skorna....ska köpa th skor i denna butik då jag åker till tyskland ;) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0