Lördag 7 Mars

Äntligen Lördag, min favvo-dag i veckan.
Idag har jag varit inne i stan och letat efter ett par nya skor, dom som jag har nu har jag dels haft i 3 år
(mina fötter växer typ inte) och dessutom är de väldigt slitna.
Så jag åkte in till stan, och som tur var hittade jag ett par skor som passade. De äri ungefär samma modell som mina tidigare, fast svarta, och inte vita.
Sedan hade jag tänkt att vara med astrid, men jag var tvungen att gå till Sollentuna centrum en snabbis.
Och det tog lite längre tid än planerat, så vi får träffas imorn ;)

Ikväll är det ju Melodifestivalen, och många tkr säkert det är as töntigt m.m
Men jag tkr faktiskt det är helt ok, visserligen är finalen det roligaste och vissa artister som är med är ju så usla.
jaja, vissa gillar det, medans vissa hatar det. och nåra är där emellan.

Puss och Kram // Becka <3

 
Mina nya skor, från Puma. XD
Det jag vill ha mäst av allt nu är VÅREN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0