Lundi le 30 Mars..xD

Heejsan svejjsan!!'
Förlåt för min extremt dåliga uppdatering haha!! ,, Måste erkänna att jag varit lite lat..
Hehe! Men nu JÄVLAR HAHA!!
Lundi le 30 mars betyder för er "ej fransktalande" Måndagen den 30 Mars! Enklare än så är det inte.....xD
 I Lördags så var jag och Becka tsm med Emilia i stan!! Det blev as lyckat faktiskt!! Jag hittade tre otroligt praktiska saker som jag köpte!!
1. Ett par "Väl behövda" Cheap Monday Jeans! As niiiciga!=Weekday,400:-
2.Ett par svarta sneakers!!(a)=Din sko,250(?):-
3. En rutig väska=H&M,150:-

As niiice faktiskt! E fett stolt över mig själv....Det brukar nämligen bara bli en massa små onödiga toppar och skit när jag e och handlar hihi`!^^
De andra köpte oxå lite T-shirts(Emilia) och skor (beckyy). Lunch blev det på Mc donken..! Vi hittade inga sittplatser där eftersom det var typ smockfullt....xD
Aja..vid fönstret spenderade vi vår lunch..!
I sthlm var vi i typ 4 timmar tot tror jag.

I söndags så var vi på mässa i kummelby och efterträff sen tsm med vår konfa grupp! Kul kanske?..Vi körde lite charader (suck) och andra lekar..men det var ganska OK iaf! Ledarna verkar sjukt kul och jag ser fram emot lägret som FAN!!!
Sååå jävla niice!!:)
Jag och becka skyndade oss hem till mig sen och gjorde lunch eftersom vi bara fått ngn kaka i kyrkan så generös!..
Jaja..Vi hann faktiskt med lite Biologi ÄNTLIGEN som jag börjar så smått förstå.. prov på Onsdag såå...Yeey!
snart är det PÅSKLOV oxå!! Blir chill med friends!!<3 Kanske roligare än att åka till typ kanarieöarna...? Vem vet? xD
 Idag har det inte varit så speciellt, Vi hade inget projekt (fcking amazing!!) så jag y Becka gick ´hem till henne o chilla innan vi drog till badmintonen.
Vi gick hem därifrån (!) och det va lite halv jobbigt men vad gör man inte för lite snack med B-vännen!!?
Nu ska jag plugga lite Biologi och sen får vi se vad som händer...! Ska skriva mer och oftare (kanske..) Jodå! Varje dag någonting iaf så ni behöver inte va oroliga!
Ska dessutom ge er mina favvo videos med TH för tillfället!!
ENJOYxD
Ha det bra//AW
 Ååååh!! Om ni gillar låten "Shake it" med Metro City är detta eran video!! xD

Ni som gillar låten "Incomplete" med Backstreet Boys kanske borde joina denna video med sötaste Bill lite kärlek?!<3

 Och slutligen för er Twilight nördar (märta t.ex..) ska ni nog se denna!!
Trevlig filmstund!!^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom heter inte metro city,dom heter Metrostation!:D

2009-03-31 @ 17:15:33
Postat av: L

Oh no, fucking Tokio Hotell smutskastar älskade Metro Station... Btw elever på hld som gillar ms nu, ni är lite efter. alla vi koolingar har lyssnat på dom såå mkt längre.



En fråga bara: hur i helvete har ni fått göra reklam för er blogg på skloans tv? imponerande, det må jag säga.



kram

2009-04-01 @ 18:46:34
URL: http://tradkant.blogg.se/
Postat av: Becka

Haha XD ja faktiskt visste jag inte ens att5 MS fanns förut...men det blir väl så när nån låt slår igenom så mkt.

Svaret på din fråga är: Vi är bara bäst, så enkelt är det. XD Kontakter du vet.....

2009-04-01 @ 18:59:19
Postat av: Anonym

Hahahha Twilight videon, Asta? xD Jag trodde mer att det var någon låt men nehe, Bill ´me Bellas röst hahah

2009-04-05 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0