Måndag igen....

Hejj hejj!
Jahapp, så var det måndag igen. Känns som om det var en dag sedan det var måndag sist. Någon mer än jag som tycker att tiden bara går liite för snabbt? XD
Okej, idag började skoldagen med...matte, det känns som om det är det vi startar varje dag med.
Det gick väl bra...fattar lite mne fortfarande inte mkt nog för att få G p ådiagnosen. Som är på torsdag! :S
Efter matten hade vi svenska. Fortsatte läsa på min klassiker. Jag läser Robinson Crusoe, den e seg i början men den blir bättre och bättre. Även om det går seeegt.

Efter svenskan hade vi en liten hålis. Spelade sjuan, ett kort spel, med Nanna och Sophia. Även med Nils och CP Johan ett tag.

Sedan var det dags för SO jag och Markus övade på våran redovisning, Louise var sjuk.

Jag och några till var tvungna att gå tidigare för vi skulle spela två Skol DM matcher i Råsunda. Bl.a. skulle vi möta laget som kom tvåa förra året.

Så vi åt tillsammans och tog sedan tåget till Solna station. Därifrån tog vi buss. Sedan gick vi förbi sårunda stadion vidare till råsunda skolan där matcherna skulle spelas. Vi vann båda våra matcher! Vi var skit grymma kan jag bara meddela. Så nu e vi i semi. Vinner vi den matchen så går vi till final, hoppas vi vinner hela skiten XD

Sedan åkte vi tillbaka till skolan där jag hämtade ngra böcker och sedan gick jag sällskap med frida halva vägen hem.

När ja kom hem va jag, och är fortfarande, helt slut efter matcherna och efter att ha gått mkt. Satte mig och åt mellis framför teven.

Sedan åt jag middag och nu sitter jag här. Bloggar, e inne på FB, chattar med F och försöker göra min hemspråksläxa -.-

Senare ska ja skriva lite på min FF i think.

Vi hörs =) <3

//AP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0