MTF mondayyy!

Som om det inte var deprimerande nog att det var måndag idag så var det självklart tvunget att ligga snö ute -.-
Dagen började as usual med matte..suck..vi fick tillbaka våra diagnoser....fick 6/9...haha uselt men, men, fattar ändå ingenting...jag kan iaf meddela att mååånga i min mattegrupp fick sämre än mig (=
Sedan var det schvenska. Linda var sjuk men vi var ändå tvungna att läsa under Annrikas uppsikt men det gör inte mig så mycket, boken börjar äntligen bli intressant...tror att jag e på s.91 nu ;)
Sedan var det hållis, spela kort med Nanna&CO XD
Sedan var det SO. Studievägledaren, Ulla Schiller, och någon praktikant var och berättade för oss om prao som vi ska ha vecka 20-21 (TYYSKLAAAND! :D). Vi fick se en rätt rolig film och lite sånt. SO redovisningen ska jag göra på torsdag med lollo och Markus då onsdags lektionen försvinner efterssom vi ska till Rudbeck på nån dansgrej typ ;P
Sedan var det lunch.....vi fick något myycket exklusivt....Biff...med ris...
Sedan vare tyska...vi hade vikarie, Annika Walroth, en av de lärare jag hade heeeela mellanstadiet XD
Jag, Emma.E och Patrik jobbade på våran redovisning om svensk mat som vi ska hålla i tyskland XD Jag ska prata tyska och de andra två ska prata engelska ofc höhö :P
Sedan tittade vi på film i Aulan, alla åttor, nämligen Hipp Hipp Hora hahah den e as kul...fast missade typ en halvtimme då vi hade kamratstödjarmöte...
Sen gick jag hem. Har tittat på tv och gjort minimalt med läxor...
Nu har jag just ätit...håller på att lyssna på music, chatta, messa, FB, FF haha mulititsasking som vanligt höhö
Ha det bra alla människor som läser bloggen =)  <3
//AP 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0