NOO!

Vill fan inte till skolan imorgon!
Och vem vill det?
Ja....dagen hat flytit på precis som alla andra dagar.
Konfa mötet gick bra...normala människor ska åka och inga freaks XD
Efter att en snubbe pratat i typ en timma sa han att vi var tvungna att para ihop oss två och två med den vi vil bo med under konfirmationen i en engelsk familj och jag kände ju ingen, hade inte ens hälsat på nån. Men jag ska i alla fall bo med en tjtj som heter Hedvig, hon verkar riktigt schysst ;)
Sedan har jag typ ätit, slappat, suttit vid datan och tittat på tv. Nån mer än jag som tycker wipeout e stört kul? Hahah älskar komentatorerna det e de som gör det så jävla kul XD
Nej...nu ska jag nog lyssna på lite musik och skriva på min über bragiga FF höhö (not)
Ha det bra (= <3
//AP


Hahah hmmm vem e hetast?...Georg...lätt.. XD <333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0