Nu är det klippt !!!

Ja, rubriken säger det mesta, Nu är det klippt.
Rebecka har gjort en Emilia!!! Eller snarare jag har klippt lugg, helt enkelt.
Det blev väldigt bra, och jag tycker faktiskt inte det känns så anorlunda som jag trodde.
Visserligen tar jag den åt sidan hela tiden, för att jag är van att göra så med min "långa lugg"......

Ute är det kolsvart, men som tur är ställer vi om til Sommartid på söndag.
Man får sova en timme mindre, men det blir ljusare och ljusare. Och det är ju det man vill =)
Vädret var bara för härligt ida, först var det sol, blåhimmel m.m....Sedan bara nån sekund efter började blåsten, och snö flög runt.....Sedan, lika snabbt som förra gången började det att stormhagla!!!
Såhär höll det på ett tag. Fatta vad häääärligt, jag ville bara ut !!!

Imorgon ska vi på någon dansshow, men det viktigaste som sker imorn är Våffeldagen.
Haha, snacka om att det lät som man var värsta beroende....
Ska ge er ett litet recept, SES......
Kramar Becka <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0