Ny månad och ett steg närmare våren ;)

Idag vaknade jag och var såååå jävla glad för att äntligen få byta sida i min allmenacka, för jag har börjat tröttna på georg som hänger där på väggarna hela tiden. Men då är det så att när jag skulle byta från jan-feb hoppade jag över en månad (feb) så nu får Georg hänga där i en månad till XD
Denna månad vet jag inte riktgt vad som ska hända, men Emilia fyller ju 15!!! 13/3 glöm nt det alla....
och ja mera saker som ska hända då vet jag nt?! :S
Men vi får helt enkelt vänta och se.

Idag har jag skrivit på min svenska deckare, och nu, 21.15 är jag ääääääntligen klar.
Den blev ganska bra, men inte nån 10 poängare kanske.
Sedan idag kom oxå emilia och johnna för att sälja strumpor, jag minns hur det gick när vi försökte.
Nån galen tant talade tyska med oss, nån gubbe bad E att hämta posten och vi fick sålt 1 par!

Mer har inte hänt idag, men imorgon börjar ju skolan igen.
Upp halv 7 på morgonen och sedan gå till skolan till typ halv 4 varje dag.
Vilket är nästa år egentligen? Påsken lr....hmmm...jaja skit it...
Vi syns/ hörs imorgon alla läsare

Många Pussar och Kramar från mig <333 // Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0