Ny vecka..!

Hejsan människor!
En ny vecka med nya händelser har börjat och redan i morse när jag gått upp så var typ marken täckt av snöö! Asså BAJS!! Jag som trodde det skulle bli vår nu äntligen men nehe....
Jag och Becka ska ändå till STHLM "city" i helgen och köpa vårgrejjor...! Hoppas snön försvinner tills dess iaf!
 Idag är det alltså Måndag med allt vad det innebär. Matte på morgonen (diagnos idag, gick ganska bra..) sen hade vi Svenska då vi läste vidare och SO då vi blev Prao informerade. Lite komiskt kan man lugnt säga att det var när typ Ulla och dom sa att "Sjukhus är kanske inte så bra att praoa på om man inte är typ 16 år" (tror att hon sa så) och typ "Man ska INTE praoa hos sina föräldrar.." HAhaha! jag bah: ooo men å andra sidan så kmr jag inte va så mkt med mamma iaf! Typ inget faktiskt!
Aja...ska bli lite spännande även fast jag knappast tror att det kmr bli mitt framtidsyrke...xD
Jag och becka ska bara praoa i sex dagar eftersom vi ska till Berlin den första veckan (torsdag-Söndag) och vecka nr 2 är det två dar som är typ kristi himmelsfärd..xD (Röda dagar)

Jag hoppar direkt in på "Projektet" då vi kollade på Hipp Hipp Hora..
Jag har sett den föörr och tycker vell den e sådär men det finns vissa gulldkorn i den kan man lugnt säga haha! xD
Efter plugget var det badminton i vanlig ordning och jag kan inte påstå att det gick spec bra menmen..xD
Läängtar till helgen(veckorna flyger fram men iafxD)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0