Ny vecka

Nu har en ny vecka börjat och imorse när man tittade ut genom fönstret, blev man minst sagt deppig!
Varför ska det vara så trist väder, för jag slår vad om att alla vill ha vårXD
Man får väl göra någon "vårdans" snart.....

Jag lånade en bok till svenska idag, en klassiker.
Det blev Ringaren i Notre Dame, men när jag läste den på projekt så blev jag bara så trött i skallen.
Det var fullt med knepiga namn, och dessutom fattade jag inte särskild mycket av början heller.
Så jag började på Robin Crouse, eller vad den hette.....Den var inte heller nån toppen bok.
Men jag får väl se om jag hittar nån annan bok.

Efter skolan har jag liggat och slappat, varit inne på datan och sånt.
Vi har ju nästan inga läxor!!! Värsta drömmen. Men såklart har man en franskaläxa, men den tror jag att jag kan snart.
Har bara en mattediagnos, men den är till nästa vecka.
Apropå matte, så lyckades jag och astrid göra 3 tal ida, men jag tror att jag har börjat fatta det där med x och y tal.

Ska till Tandläkaren imorgon, missade min förra tid. :S
Vi hörs imorn Kramar Becka <3


Kommentarer
Postat av: Annika

Hahha glöm inte hemkunskaps läxan på 6 sidor! XD <3

2009-03-16 @ 19:02:49
URL: http://stopnow.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha, alla älskar Gustaf! :)

2009-03-17 @ 22:52:31
URL: http://ellen-julie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0