OMFG!!!!!!

Hejsan på er folks!"
Denna dag har vart händelse rik vill jag lova haha! Inte bara positivt kan man säga! När vi kom hem från plugget jag och becka så hittade vi lite nya bilder på Bill och Tom..
Det är Bill jag framförallt syfftar på. Alltså Bill Kaulitz i Tokio Hotel men jag tror dom flesta förstod det..;)
Iaf! Bill har skaffat dreads precis som sin tvillingbror.
Jag visste det innan idag iförsig men jag trodde inte det såg så..."muppat" ut haha! Okey, jag gillar honom as mkt fortfarande men ja....han kanske ändå borde ta bort skiten haha! Ska lägga in lite bilder på Bills hår genom tiderna så kan ni sjä'lva få se förändringen!!
Puss på er! //AW


<----I början av Tokio Hotels succe såg Bill ut såhär gullig i håret!!

 <-----Bill fortsatte och va sockersöt med en igelkottsfrilla^^<3

 <-----Här är den frisyr som jag gillat mest på Bill!! Snyggt?! <3

<--- Håret började mer och mer stå upp och spreta! Älsk<3<3

 <----Bills hår blev tillslut den välkända lejonmanen! Awww!

MEN NU!!! TITTA HÄR SKA NI FÅ SE!!!

Vafan är detta? Ser knäppt ut eller huur!? Buhuu! Fett besviken! Vad tycker ni andra??

 Abooo...:'(

Kommentarer
Postat av: CiiZ

Men HERREJÄVLAR. Nu vänder jag mig till alla Tokio Hotel-fans som läser det här. Bill kanske har fixat tänderna, blekt dem och fixat hået. SO WHAT? SLuta klaga för helvete. Bill kommer alltid vara BILL JONATHAN KAULITZ för oss. Våran största idol GET IT? Det är Bills hår och det är Bills tänder. BACK OFF. HAN GÖR VAD FAN HAN VILL MED SIN KROPP. SAMMA SAK MED RÖKNINGEN. TVILLINGARNA ÄR MYNDIGA, DÅ FÅR DEM FAKTISKT GÖRA SOM DOM VILL.... SÅ SLUTA KLAGA SOM IN I HELVETE. INNERS INNE ÄLSKAR NI BiLL LIKA MKT SOM NI GJORDE INNAN HAN FIXADE DREADS....

2009-03-09 @ 19:33:13
URL: http://deinliebling.blogg.se/
Postat av: Asta

mm.. jag hajjar va du menar och jag trodde faktiskt att desssa kommentarer skulle dyka upp men alla kommentarer är ju accepterade trots allt..;)

Däremot tycker JAG personligen dreadsen ser konstiga ut men det får väll jag tycka om ja vill? Jag tycker super mkt om Bill fortfarande så de är inte så men asså....! ja..Alla tycker vi olika och det är ju bra!

Jag har tyvärr fått känslan av att folk säger att dom tycker det är snyggt bara för att det är Bill lix! Jag tycker man ska stå för sin egen åsikt ist och sen får alla andra tycka va fan dom vill!!

//AW

2009-03-09 @ 21:45:39
URL: http://stopnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo och en sak till jag vill tillägga....

Om t.ex jag klipoper av mitt hår till en pottfrilla lix, lr rakar mig. ja du fattar.

Då är det ju fortfarande lilla jag där bakom pottten MEN jag slår vad om att nästan alla skulle tycka jag såg mkt konstigare ut än tidigare. Så mkt häönger faktiskt på håret, mer än vad man tror.!!! XD

2009-03-09 @ 22:00:13
Postat av: backa

jag var anonyma XD

2009-03-09 @ 22:01:25
Postat av: Annika

Det är ju klart att alla har olika åsikter om hans nya utseende men innerst inne tror jag alla att vi respekterar Bill för den han är och det han står för och inte hur han ser ut. Jag tror att vi alla tycker om honom med fixade tänder som utan, får dessa ändringar honom att känna sig bra så vad fan, varför inte? Han är och förblir ju Bill trots allt :) <3

2009-03-10 @ 22:04:42
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0