Onsdagen den 25 =)

Idag är det våffeldagen, och jag undrar varför det heter så....
Vad är bakgrunden till hela våffel ätandet, för mig är det den ända dagen på året som jag äter vågglor.
Ngn som vet varför det heter våffeldagen, och vad urspunget är....??!!
Jag har iaf ätit våfflor, med öl i.....mmmmm haha XD

Somsagt såg vi på en dansshow ida, jag satt och diggade med i musiken under hela showen....
Det  var 4 tjejer som gjort den, och den var faktiskt helt ok.
Jag kan ju bara säga att jag hade sett ut som en vilset får däruppe på seenen!!!
Vissa har lixom "takten i blodet" medans vissa nt har det.
Efteråt gick vi hem för att sedan åka tillbaka sammaväg med buss nån timme senare.
Det känns ju bra att man har rört på sig lite idag iaf.
Som på gympan tex. man skulle ligga ner på mage på en hög bår. Ok väääldigt dålig förklaring men jag kmr inte på vad det heter....det är som massa trälådor staplade på varann.....
Men när man låg där skulle man ha midjan vi kanten och ngn skulle hålla i ens ben så man inte trilla.
Jag fick fullständig panik när jag var där uppe, jag var sååå feg.
Och efter både jag och astrid hade hållt på så ett tag, så klarade vi båda av det tillslut.
Så jag kan iaf vara stolt över mig nu.

Måste göra HK läxan nu :S
Hörs imorn, Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0