Party Lördaag(a)<3

Heej peoples!
Jag e fett hyper just nu eftersom jag ska på fest med Schlagertema hos Emilia"! Va sjukt länge sen ngn hade nått känns det som men Annikas bästa va ju senast! Det var igentligen inte så länge sen...xD aja men nu är det Partaj igen och jag ÄLSKAR det verkligen!
Nu är klockan kanske två på eftermiddagen och jag vet inte riktigt va jag ska göra men sen ska jag förvandla mig själv till Petra Mede (programledaren i melodifestivalen) så vi får se om det blir lyckat...;)
Bilder kommer förhoppningsvis!
Morgonen började as trökt för min del eftersom jag va sjukt trött och mamma och pappa tyyp bestämde att vi skulle ha en städdag..:S Inte direkt min grej...
Det som var bra va att jag och becka skulle till stinsen och göra ngra ärenden..;) Så jag slapp ganska mkt städ! Vid elva ungefär va vi i stinsen och drev runt. Jag hittade ett as snyggt rosa linne på Gina som jag TILLSLUT köpte (vi hade typ vart på gina i 45 min säkert...tills folk började kolla konstigt på oss hahah^^). Sen köpte vi lite andra saker..och ja..kollade lite bland affärerna.
Nu har jag kommit på va jag ska göra...jag ska göra ettt fint kort till E och kanske ngn värs?...Typiskt mig eller?;)
Det får kanske bli ngn liten visa oxå men jag är tveksam...okej alla vet nog att jag e lite lagom sjuk i huvet så vad ska man skämmas över lix?! Petra Mede är ju komiker dessutom x)

Nu ska jag försöka slita mig från datan och bli normal (lycka till..) så vi hörs säkert mer sen!
Ha en bra melodifrstivalkväll! Föresten vem hejar ni på? Släng gärna en kommentar;) Själv tror jag som sagt på Agnes!x)
Puss//AW


Wannabe?;)

Kommentarer
Postat av: emilia

Jaha... vad hände med det fina kortet då? :O x''D

2009-03-15 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0